Sunday 29 January 2023

skillacademy

 میرے یوٹیوب چینل میں خوش آمدید۔


میں ایک کاروباری، ویب سائٹ ڈیزائنر، ڈیجیٹل مارکیٹنگ ٹرینر، کوچ، کنسلٹنٹ اور مصنف ہوں۔

منصوبے مشکل ہو سکتے ہیں۔ میں آپ کے کندھوں سے بوجھ ہلکا کرنے آیا ہوں۔ میں ایک ایماندار اور مثبت پیشہ ور ہوں جس کی پہلی ترجیح ہمیشہ میرے کلائنٹس کے مفادات ہیں؛ قابلیت، موافقت، اور توسیع پذیری فراہم کرنا۔ 2000 سے، میں پورے ہندوستان اور دنیا بھر میں وفادار گاہکوں کی خدمت کر رہا ہوں - میری خدمات سے لطف اندوز ہونا شروع کرنے کے لیے رابطہ کریں۔

ہم مکمل ڈیجیٹل مارکیٹنگ، خدمات، کورسز، تربیت پیش کرتے ہیں۔

اور کوچنگ کلاسز آن لائن اور آف لائن / کلاس روم سیشنز پریکٹیکل اور لائیو پروجیکٹس کے ساتھ انٹرن شپ۔

تفصیلات کے لیے ہم سے +91-040-24442211 پر بات کریں۔

واٹس ایپ = 9989669261 موبائل 8801851572

میری ورک پروفائل اور میری اپنی کچھ ویب سائٹس پر جائیں!

https://www.adsmanager.com/mamajeeds-work-profile/

No comments:

Post a Comment

The World Of Freelancing